środa, 13 marca 2024

„Niezapominajka, czyli o tym, o czym nie da się zapomnieć" na księgarskich półkach.

Już od wczoraj (12 marca 2024) można zakupić i czytać moją książkę w trzech wersjach: jako e-book (granice nie mają znaczenia), w miękkiej, lub  też w twardej oprawie.

 Kup książkę.

Może kolejna opinia czytelniczki zachęci Was do wejścia do mojego świata:

 „Madzia! Właśnie skończyłam czytać „Niezapominajkę”. Popłakałam się i dumna jestem z Ciebie! Myślę, że ta książka może pomóc wielu kobietom. Piszesz pięknym, poetyckim językiem, a Twoje porównania doprowadziły mnie do śmiechu (...)" - Katarzyna Konieczna - Staskiewicz, bibliotekarka mieszkająca w Królestwie Norwegii.

Ilustracja do wiersza w książce autorstwa
Karo Ilustracje/Karolina Kacprzak.

„Niezapominajkę, czyli o tym, o czym nie da się zapomnieć" kupicie na:

Patronat medialny.

Portal kulturalno - podróżniczy KulTur - gdzie Norwegia spotyka się z Polską
znajdziecie na:



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Masz pytanie? Napisz do mnie.

 Jakże wiele sił dodają mi słowa moich czytelniczek 🌟. Bardzo za nie dziękuję 💙. Foto: Beata Lewicka/Fabryka Kadru. Tym razem swoją opinią...